نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2907
-
الف
+

بازیگر سریال «خانه به دوش»: عطاران حتی جواب تماسم را نمی دهد

«مریم امیرجلالی»در یک مصاحبه درباره کم کار شدنش در عرصه بازیگری و ساخت «خانه به دوش2» سخن گفت.

«مریم امیرجلالی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه درباره کم کار شدنش در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مریم امیرجلالی» بازیگر معروف ایرانی که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 او را با سریال های کمیدی  هم چون «متهم گریخت» ، «خانه به دوش» و «ترش و شیرین» می شناسند در یک مصاحبه درباره کم کار شدنش در عرصه بازیگری سخن گفت.

«مریم امیرجلالی» درباره دوری اش از سینما و تلویزیون گفت : دوری من از تلویزیون و سینما خودخواسته نیست و می‌توانم بگویم مثل بسیاری از بازیگران دیگر این حرفه را کنار گذاشته شده‌ام.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : مردم خیلی احساس دلتنگی می‌کنند و گاهی اوقات در کوچه و سرک و حتی در فضای مجازی دلیل دوری‌ام از سینما و تلویزیون را می‌پرسند و نمی‌دانم چه جوابی به آن‌ها بدهم.

بسیاری اوقات جوابی برای آن‌ها ندارم و معتقدم مسئولان صدا و سیما باید پاسخگوی مردم باشند.

بازیگر سریال «خانه به دوش» درمورد شایعه ممنوع‌الکار‌ شدنش گفت : کم‌کار‌شدنم این ذهنیت را برای بسیاری ها ایجاد کرد که ممنوع‌الکار شده‌ام.من در همه این سال‌ها بدون حاشیه کار کرده‌ام و دلیلی ندارد ممنوع الکار باشم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : در یک دوره نسبتا طولانی پیشنهاد کاری نداشتم و به همین دلیل این احتمال که ممنوع‌التصویر شده باشم ذهنم را مصروف کرد.وقتی موضوع را توسط یکی از دوستانم پیگیری کردم مسئولان صدا و سیما گفتند ممنوعیتی در کار نیست.

«مریم امیر جلالی» در خصوص پیشرفت خود در عرصه بازیگری طی سال های اخیر گفت : اعتراف می‌کنم پیشرفت نداشته‌ام، چون کرکتری که در «خانه به دوش» بازی کردم برای همه کارگردان‌ها الگو شده و باید نقش یک زن عصبی را بازی کنم که مهربان است و عاشق خانواده اش می باشد.

وی در ادامه افزود : وقتی از کارگردان‌ها می‌پرسم چرا مرا برای این کرکتر انتخاب کرده‌اید می‌گویند کسی مثل شما جیغ نمی‌زند.

بازیگر سریال «متهم گریخت» در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد با کار تازه‌ای به سینما یا تلویزیون برگردید ، گفت : دیگر به عرصه بازیگری بازنخواهم گشت چون در این چند سال خیلی اذیت شدم. 

به نقل از روزنامه همشهری ، «مریم امیر جلالی» با اشاره به این که در سه سریال پرمخاطب «رضا عطاران» همکاری داشته ، گفت : «رضا عطاران» برخلاف بسیاری از کارگردان‌های دیگر مشورت‌پذیر بود و به بازیگر اختیار عمل می‌داد. مثلا خیلی از دیالوگ‌هایی که در سریال «خانه به دوش» می‌گفتم بداهه بود و «عطاران» به‌عنوان کارگردان خیلی از این موضوع استقبال می‌کرد.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : «عطاران» گاهی اوقات به من می‌گفت تو هر چه بگویی قشنگ است و همین برخورد‌ها به بازیگر انرژی می‌دهد.

وی در پایان گفت : وقتی «خانه به دوش» به پایان رسید بسیاری ها منتظر سری دوم این سریال بودند ، مردم هنوز از من می‌خواهند که به «عطاران» بگویم «خانه به دوش۲» را بسازد، اما خبر ندارند که مدت‌هاست او را ندیده‌ام و وقتی برای احوالپرسی هم با آقای عطاران تماس می‌گیرم جوابم را نمی‌دهد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر